No własnie, uczeni jestesmy duperelowatych szczegolow zamiast konkretow przydatnych w przyszłosci stad mysle ze jestesmy do tylu.Tracimy czas na bzdury , nie wykorzystujemy potencjalu ludzkiego umyslu.Co z tego ze dzieci maja duzo zadan i wiele pracy jak ta zdobyta wiedza w duzej mierze do niczego sie nie przyda.
Stan naszego szkolnictwa jest oplakany, w szkołach brak pomocy dydaktycznych, moim zdaniem powinno byc wiecej np lekcji jezyka obcego.
Nadal sadze ze nasza wiedza w porownaniu do innych nie jest rewelacyjna.
Ja w podstawowce mialam eksperymentalny program o nazwie Matematyka 2001 - mysle ze dzieki temu lubilam matematyke bo uczuli przez zabawe nawet w 8 klasie.
Stan naszego szkolnictwa jest oplakany, w szkołach brak pomocy dydaktycznych, moim zdaniem powinno byc wiecej np lekcji jezyka obcego.
Nadal sadze ze nasza wiedza w porownaniu do innych nie jest rewelacyjna.
Ja w podstawowce mialam eksperymentalny program o nazwie Matematyka 2001 - mysle ze dzieki temu lubilam matematyke bo uczuli przez zabawe nawet w 8 klasie.
Skomentuj