Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

noszenie na rękach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    noszenie na rękach

    Mam problem z moją półroczną córcią. Babcie (ponieważ mieszkamy wraz z babciami Magdy)nauczyły ją noszenia na rękach. Niestety prababcia weźmie ją na 10min i oddaje mi bo nie ma siły trzymać. A jak się już ją wzięło na ręce, to do następnego jedzenia nie posiedziała już. Ostatnio już w ogóle nie chce siedzieć w foteliku, czy leżeć w łóżeczku, drze się w niebo głosy by ją wziąć na ręce, ale samo siedzenie na kolanach nie wystarczy, trzeba z nią chodzić ciągle, bo jak się usiądzie to znów płacz. Próbowałam być konsekwentna i zostawić ją-niech płacze, lecz wtedy wpada babcia i...`co ty robisz?Dziecko płacze, weź je na ręce, przecież ona potrzebuje się bawić a nie ciągle siedzieć`..i bierze na ręce, po czym dziecko jest zadowolone na maxa. Oczywiście babci się nie przegada bo wie lepiej...ja jestem po prostu gówniarą i nie znam się na dzieciach,a ona już tyle wychowała...Nie mam czasu by coś zrobić w domu, nieraz nawet nie mam jak wyjść do wc...nie mówiąc o tym, że studiuje, więc uczyć muszę się w nocy, lecz po całym dniu z Magdą na to też nie mam siły. Niestety łobuz usypia bardzo późno, ciągle się budzi w nocy,a rano już przed 7 nie śpi. Oczywiście od babci też słysze, że to moja wina, bo muszę się ciągle z nią bawić w dzień, czyli nosić.A ona nie waży już 3kg...nie wiem co mam robić...jestem już bez sił...nie wyobrażam sobie co będzie potem...

    #2
    Odp: noszenie na rękach

    laskotka musisz wziąć sprawy w swoje ręce, chociaż wiem, że jest to bardzo trudne jak się mieszka z osobami trzecimi, które wszystko wiedzą lepiej.
    Twoja metoda była dobra.... musisz być konsekwentna z tymże może spróbuj Magdę czymś zabawić w tym łóżeczku ??
    A moze rozłóż kocyk na podłodze, zabaweczki w okół i połóż córcie na kocyku ? Może to się jej spodoba, a przy okazji mobilnie się rozwinie.