Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Basen dla niemowlaka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Margerytka28
    replied
    Odp: Basen dla niemowlaka

    Nasze od 4 miesiąca, ale potwierdzam tak jak koleżanki tam na pierwszej stronie wątku pisały, to i młodsze widywałam na basenie... szybciej się uczą, zero strachu - cos pięknego.
    Ale to daaawno było, teraz to mamy w ogrodzie taki wielgachny dmuchany http://ogrodosfera.pl/baseny-ogrodowe:

    i latem to jest czyste szaleństwo.
    Ps. yyy... nie wiem jak zmniejszyc zdjęcie jak wstawiam?
    Last edited by Margerytka28; 04-02-2014, 19:31.

    Leave a comment:

  •    
       

  • Anula2012
    replied
    Odp: Basen dla niemowlaka

    Moja córcia pływała w tym roku jak miała kilka miesięcy,myślę że to dobry czas.Bardzo lubi wodę wiec się nie bała.

    Leave a comment:


  • xany27
    replied
    Odp: Basen dla niemowlaka

    My pływaliśmy z córeczką gdy miała kilka miesięcy, była to rewelacyjna zabawa dla całej rodziny. Gorąco polecam. Więcej tutaj: pływanie z dzieckiem

    Leave a comment:


  • berna88
    replied
    Odp: Basen dla niemowlaka

    Ja ze swoją córką, jak była malutka też chodziłam :-), fascynacja wodą jej została, bo już kolejny sezon męczy baseny ogrodowe :P

    Leave a comment:


  • ewapg
    replied
    na basen z niemowlakiem

    Wiem, że część specjalistów poleca zacząć chodzić na basen w piątym m-cu, ale czy to nie za wcześnie? Moja mała ma 4,5 m-ca i mam ochote z nią iść, robiłam jej już "basen" w domu (dużo wody w wannie), podobało się jej, ale trochę się boję...

    Leave a comment:


  • Melka33
    replied
    Odp: Basen dla niemowlaka

    Moja coreczka chodzi na basem odkad ma 3,5 miesiaca. Chodzmy co tydzien! Jest zachwycona!!! Goraco polecam innym rodzicom!

    Leave a comment:


  • delff
    replied
    Odp: Basen dla niemowlaka

    Te dzieci co nie pływają tez się dobrze rozwijają, poza tym teraz to jest taka moda na chodzenie na basen wiec nie wiem w czym tu problem

    Leave a comment:

  •    
       

  • czowgi
    replied
    Odp: Basen dla niemowlaka

    Uważam, że to bardzo fajna sprawa. Moja teraz już 11-miesięczna córeczka "pływa" od 3 miesiąca i pomijając jej dobrą zabawę (bo głównie o to tu chodzi), to świetnie się rozwija i jest niesamowicie kontaktowa.

    Leave a comment:


  • delff
    replied
    Ja niemówie ze nie bede małej uczyc pływac w tamtym roku kupilismy olbrzymi basen i ściągnełam nauke pływania Zawitkowskiego i w sierpniu juz mała próbowąla wody zreszta jak teraz pogody nie ma to pływamy w wannie z mamą czyli ze mna i to tez jest frajda. wiem ze to rozwija i jak najbardziej popieram tylko ci co wymyśłlili to powinni zarówno myslec o dzieckiach jak i pomyslec o dorosłych(chodzi mi o badania, bo u mnie w rejonie sa 2 pływanie i jedna nic nie wymaga od rodzicvów a na jednej trzeba badabnia i zgode ginekologa i dotyczy to kobiet)

    Oczywiście uczscie dzicki pluskania to super sprawa. sama wodnikiem jestem i od najmłodszych lat wode uwielbiałam i mam nadziej ze Blanka tez taki wodnik Byczek bedzie

    Leave a comment:


  • delff
    replied
    Nie chowam dziecka sterylnie i wiem ze bedzie wkładac do ust rózne ryzeczy poza tym już to robi, a co do basenu to wole pływac we własnym
    A poza tym nie wiem czy byłas na takim basenie czy nie ale mnie zastanawia to dlaczego od dziecka wymagają zaświadczeń zdrowotnych a od dorosłego nie a jak wymagaja to przewaznie od kobiet, a męzczyźni co nie chorują.

    Leave a comment:

  •    
       

  • Miss
    replied
    delff teraz masz dziecko malutkie,a kiedy zacznie Ci chodzic i wkladac do buzi kamienie,piasek itd.to tez bedziesz sterylnie chowac??wiesz ile w takich kamykach badz w piasku jest bakterii??a uwierz,nie sposob pilnowac dziecka non stop...wszedzie jest duzo bakterii,tam gdzie jest wilgoc,woda to jest ich najwiecej,ale wg.mnie troszke z tym basen przesadzasz...przeciez idziesz na specjalny basenik,gdzie sa takie szkraby jak Twoj
    ja jestem ZA basenem,bo to frajda dla dziecka(moze nie po pierwszym razie)i dla mamya ponadto dzieci lepiej się rozwijają, są sprawniejsze od rówieśników, rzadziej chorują, bo są zahartowane i odporne na wirusy,a to jest ponoc udowodnione.

    Leave a comment:


  • delff
    replied
    Cześc. ja miałam w zamairze iśc na basen z moja córcią ale mimo tego ze lekarz nie widzial żadnych przeciwskazań fizycznych uzmysłowił mi jakie tomoże byc niebezpieczne. Pierwsze co mu moze grozic to to ze w takiej wodzie mimo tego ze czyszczona jest chlorem lub ozonowana nadal wystepuja rózne bakterie, dał mi przykład rzeżaczki(choroby wenerycznej) której nie da sie leczyc do 3 roku zycia poniewąz sa na nia takie leki które nie sa podawane młodszym dzieciom. po za tym polskie społeczęństwo nie należy do czystych ,za przykład mozna podać zbiorowiska ludzi gdzie widac, araczej ich czuc, niekiedy ludzie chodzac na basen mysła ze tam sie okąpia i juz w domu nie beda sie myć. druga sprawa pieluzek dla dzieci, przed czym one tak naprawde chronią,przed kupa któramoże pływac wbasenie? Tak, ale ona i tak sie wydostanie poniewą zpieluzki na basen nie sa nieszczelnie, bakterie koli sa w kale wiec tym tez łatwio dasie zarazic. Sam fakt ilerazy jest wymieniana woda w takim basenie, Chlor jest chyba najmniejszym problemem, fakt może spowodowac u dziecka zachłysnięcie i zapalenie chemiczne płuc jednak to sa i tak żadsze przypadki od pozostałych. I dlatego zrzygnowałam z pływalni. A w przyszłym roku bedzie lac wode do domowego baseniku i wtedy bede wiedziała ze dziecku nic nie grozi, no i bedziemy jęzdzic nad jesziora b tam sa naturalne bakterie, które zabijaj to co trzeba. Po proostu natura jest najlepsza, poza tymi miescami gdzie aktycznie nie wolno sie kapać :/
    Ja jestem na nie przynajmniej narazie. A tym bardziej w stosunku do dziewczynki gdzie cewka moczowa jest któciótka i bardziej narazona niz u chłopców :0
    Wiem że to sa przypadki ale sa i warto o konsekwencjach wiedziec

    Leave a comment:


  • kapia1
    replied
    jka zaczełam chodzic z córką na basen jak miała około 6 miesiecy.Chodziłysmy na taki specjalny gdzie woda była cieplutka i nie była mocno chlorowana.Do basenu tyrzeba załozyć dziecku specjalne pieluszki (chyba ze chce sie byc obciążonym za zmianę wody gdy wypłynie z pieluchy jakas czarna niespodzianka)
    Moja córcia bardzo lubiła chodzic na basen teraz jej sie troche odwidziało.:/

    Leave a comment:


  • perlasta
    replied
    ja musze kupic nowy stroj bo po zaprzestaniu karmienia gora od stroju wisi

    Leave a comment:


  • FamilyTree
    replied
    bachys hehe u mnie to samo, a ja jestem już 1,5 roku po porodzie i nadal wyglądam jak słoń. Nie powiem by mi było z tym dobrze, ale już w mniejszym stopniu mi ta nadwaga przeszkadza.
    Włożenie stroju to była dla mnie gehenna już na tydzień przed pierwszym wyjściem na basen

    Leave a comment:

       
Working...
X