Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

zdjecia!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • diabelecke
    replied
    Ja nawet nie wiedzialam, ze zdjecia mozna oceniac =P
    wszedzie gdzie jest ta opcja to ja wylanczam jezeli jest taka mozliwosc, bo nie zalezy mi na zadnej ocenie, juz wole komentarz wystawic z czego tez rzadko korzystam.

    Leave a comment:

  •    
       

  • polavica1
    replied
    Napisane przez nicola
    co masz na myśli zdjęcia? dlatego przestałam sie w to bawic..
    NICOLA przepraszam zle przeczytalam twojego posta.

    Leave a comment:


  • colleen
    replied
    Nicola polavica1 chyba chciała się dowiedzieć o co Ci chodzi.
    Bo ja sama nie rozumiem co chciałaś przekazać, czy to cytat miał być.

    polavica1 ocenianie jest formą zabawy, nie rozumiem co Ci w tym przeszkadza.
    Nie umieszczaj po prostu zdjęć. Raz umieściłam i podziekowałam.
    Ale jak coś by mi się bardzo spodobało to bym oceniła - jako informacja, że
    tego typu zdjęcia są świetne.
    A paranoiczką nie jesteś

    Leave a comment:


  • polavica1
    replied
    Napisane przez nicola
    Redakcja wybiera chyba losowo bo pojawiaja się zjęcia poza konkursowe..

    polavica1 jestem paranoiczką
    sory ale co to ma byc???

    Leave a comment:


  • polavica1
    replied
    heheh teraz wyszlo ze jestem paranoiczka ze mni ktos zdjecie ocenil. ale to nie o to chodzi, mi to dynda co sobie kto mysli, chodzi mi o to ze te zasady sa niejasnei w ogole wydaja mi sie bezsesu. bo skoro te zdjecia sa na konkurs i wybierane sa przez redakcje to po jakiego grzyba jest mozliwosc oceniania przez internautow.widze ze zdania w tym temacie sa podzielone jak dla mnie te gwiazdki sa bezsesu i wolalabym zeby moich zdjec nikt nie ocenial zarowno pod wzgledem technicznym zdjecia jak i mojego dziecka. i nie chodzi mi o galerie najwyzej ocenione pisalam ogolnie.

    Leave a comment:


  • kitty249
    replied
    JA osobiscie oceniałam raz tylko raz dzidzusia, juz nawet nie pamietam o co dokladnie chodzilo ale chyba o dziecko miesiaca...Nie oceniałam wyglądu tylko najsmieszniejsza minke...Zgodze sie z Toba, ze nie nalezy oceniac dziecka z wygladu bo wiadomo, ze jedni sa za inni przeciw, a najsliczniejsze i tak jest zawsze nasze malenstwo, ale z drugiej strony przeciez nikt cie nie zmusza do wystawiania jakiejkolwiek oceny prawda?

    Leave a comment:


  • colleen
    replied
    polavica1 być może się mylę, ale wybiera się dzieci miesiąca, więc
    może ma to wpływ na wybór tych czterech zdjęć.
    Ale przecież jak nie chcesz to nie musisz oceniać

    Leave a comment:

  •    
       

  • ellaja1728
    replied
    dobrze ze wspomnialas o tym. tez tego nie rozumiem i nie oceniam. jesli juz chce sie jakos wyszczegolnic jakies zdjecie to nalezy dodac jakis komentarz.

    Leave a comment:


  • polavica
    started a topic zdjecia!!!!

    zdjecia!!!!

    hej dziewczyny nie wiem czy w dobrym dziale, ale pisze ten watek bo ta sprawa mnie troszeczke irytuje. mianowicie nie rozumiem po co do zdjec mozna dawac ocene. ta ocena to tyczy sie techniki zdjecia, jakosci, ostrosci i tp. czy moze wygladu dziecka??a jezeli to drugie to tymbardziej mi sie nie podoba. bo ze niby co to jest konkurs pieknosci? logiczne ze jedne dziecvi podobaja sie bardziej inne mniej kwestja gustu jak dla mnie kazdy brzdac ma w sobie cos uroczego i w zyciu mi nie przyszlo do glowy oceniania takiego malca. a juz napewno nie dalabym np jednej gwiazdki. niewiem moze to tylko moje odczucie ale jezeli nie jestem w tym odosobniona to moze mozna by bylo cos z tym zrobic???
       
Working...
X