Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

ćwiczenia w ciąży...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    ćwiczenia w ciąży...

    ćwiczycie? bo ja staram się codziennie (co nie zawsze mi wychodzi)
    fajny zestaw ćwiczeń:
    http://cafeteria.pl/dziecko/pilates-...obiet-w-ciazy/

    + 15 min na orbitreku
    3 pAźDzIeRnIkA nA ŚwIaT pRzYsZeDł BeNiAmInEk *:

  •    
       

    #2
    Ja szczerze ćwiczenia jakie wykonuje to te jedynie związane z pływaniem na basenie. Ale przejrzę zaraz ćwiczenia jakie pokazałaś.

    Hmm, a próbowałaś je już?


    Pomóżcie mi zdobyć brakujące punkty!!! PROSZĘ

    http://www.100zl.net/?t=58539166

    Skomentuj


      #3
      tak tak, wykonuje je od 3 miesiąca.... nie jest źle
      3 pAźDzIeRnIkA nA ŚwIaT pRzYsZeDł BeNiAmInEk *:

      Skomentuj


        #4
        Witam....czy mogę zapytać o te ćwiczenia???też bym poćwiczyła sobie tylko nie bardzo wiem jakie to ćwiczenia.

        Skomentuj


          #5
          Wystarczy przeczytac uwaznie pierwszy post i zajrzec do linka

          Skomentuj


            #6
            no właśnie....
            jest to forma pilatesu dla ciężarnych
            polecam też ćwiczenia na piłce, łatwo ją dostać w supermarketach lub sklepach sportowych, jest niedroga
            ja ćwiczyłam prawie całą ciążą, teraz jestem w 37 tyg i od 33 tygodnia już ograniczyłam aktywność
            musze przyznać, że ćwiczanie na serio bardzoo pomagają i już teraz widzę masę korzyści, z chęcią ćwiczyłabym jeszcze dalej, ale jedyne na co się teraz zdobywam to góra 1-2 razy w tygodniu, lepiej się na koniec nie przemęczać
            3 pAźDzIeRnIkA nA ŚwIaT pRzYsZeDł BeNiAmInEk *:

            Skomentuj


              #7
              Ja będąc w ciąży wcale nie ćwiczyłam, ale teraz bardzo tego żałuję... Efektem są kłopoty z kręgosłupem, których pewnie bym unikneła, gdybym ćwiczyła... Tak więc zachęcam przyszłe mamy do aktywności fizycznej, bo nie warto być takim okropnym leniem, jak ja
              www.milenna.blogerki.pl

              Skomentuj

              •    
                   

                #8
                czesc dziewczyny ja tez cwiczylam w ciazy bo wiem jakie to potrzebne, mi pomoglo bole kregoslupa szybko minely

                ponadto czytalam na stronie **************************** jak cwiczyc i co robic teraz juz jestem mamusia i w wolnych chwilach poczytuje sobie tam fajna stronka

                Skomentuj


                  #9
                  Hej, a może mi ktoś powiedzieć z jakich sportów i od kiedy powinnam zrezygnować? Ogólnie lubię się ruszać, ale nie chciałabym zaszkodzić dziecku. Na przykład taka siłownia to do kiedy??? Albo bieganie?? Słyszałam że pływanie jest dobre, ale czy chlorowana woda nie zaszkodzi dziecku????

                  Skomentuj


                    #10
                    bieganie, to sama zobaczysz, z brzuchem daleko nie pobiegasz a tu http://j.mp/NWmwG babka pisze że przez całą ciążę pływała i świetnie to na nią wpłynęło, normalnie pozazdrościć. a o chlor się nie martw bo nie ma jak się do dziecka dostać. ale dla pewności to weź skonsultuj to z lekarzem, na co możesz sobie pozwolić a na co nie. ja teraz trochę żałuję że podczas ciąży nie ćwiczyłam zbyt aktywnie może lżej bym przez to wszystko przeszła...

                    Skomentuj

                    •    
                         

                      #11
                      ja biegałam do 4 miesiąca, potem już tylko inne ćwiczenia do około 35 tygodnia. teraz wróciłam do intensywnych ćwiczeń, choć do porodu zostało mi 5dni, bo chce przyspieszyć poród. i przyznam że mimo wysiłku czuję się dobrze
                      3 pAźDzIeRnIkA nA ŚwIaT pRzYsZeDł BeNiAmInEk *:

                      Skomentuj


                        #12
                        Odp: ćwiczenia w ciąży...

                        Ciąża powoduje wiele zmian w ciele kobiety, kręgosłup przesuwa się, dostosowującego swój kształt do zmiany środka grawitacji ciała kobiety i do zwiększonego „przedniego obciążenia” w zaawansowanej ciąży. Kręgosłup zatem musi utrzymywać dużo większą masę ciała niż normalnie. Kręgi, odpowiednie więzadła, mięśnie także są bardziej obciążone. Do tego dochodzi działanie hormonów wydzielanych w czasie ciąży, jeden z nich – relaksyna rozluźnia więzadła miednicy, to dzięki niemu w dniu porodu głowa dziecka może przesunąć się przez kanał rodny ale hormon ten rozluźnia także stawy krzyżowo-biodrowe i inne stawy w tej okolicy, co może być przyczyną przyszłych problemów z kręgosłupem.

                        Jak zatem zadbać o swój kręgosłup?

                        Na przykład wybierając odpowiednią pozycję do spania, najodpowiedniejsze jest leżenie na boku. Pozycja ta sprawdza się podczas spania ale także odpoczywania lub uprawiania seksu.
                        Kiedy wykonujesz ćwiczenia gimnastyczne dla kobiet w ciąży, najlepiej ćwicz, leżąc na plecach. Jeśli cierpisz na rwę kulszową i możesz znaleźć pozycję, która pozwala ci nie odczuwać bólu i ciężaru dziecka, stosuj ją.
                        Jeśli jesteś w ciąży i zaczynasz odczuwać ból krzyża lub podejrzewasz, że przyczyną jest rwa, udaj się do lekarza prowadzącego, by cię zbadał.

                        Pamiętaj, że jesteś w ciąży i lekarz nie zapisze ci żadnych silnych środków przeciwbólowych. Jeśli ból jest intensywny możesz zapytać o gorset dla kobiet w ciąży, stosuj też ciepło i masaże. Stosuj pływanie, spacerowanie i jazdę na rowerze, jeśli nie ma co do tego szczególnych przeciwwskazań.

                        Skomentuj


                          #13
                          Odp: ćwiczenia w ciąży...

                          jestem w 20 tygodniu ciąży i nadal ćwiczę codziennie rano 30 min. w Curves (fitness). Mam nadzieję, że będę mogła tam ćwiczyć do końca ciąży

                          Skomentuj


                            #14
                            Odp: ćwiczenia w ciąży...

                            ja chodziłam na basen i robiłam długie spacery. Ale w 6 mies lekarz mi zabronił jakichkolwiek ćwiczeń. Bliźniaki, a ja miałam już przedwczesne skurcze. Tak bywa.

                            Skomentuj


                              #15
                              Odp: ćwiczenia w ciąży...

                              tak, ja ćwiczę codziennie, zarówno przed ciążą ćwiczyłam jak i w ciąży no i oczywiście po, to wzmacnia mięśnie i sprawia, że lepiej się czuję.

                              Skomentuj

                                     
                              Working...
                              X