Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Mamusie z forum

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Mamusie z forum

Witam,
    Z wykształcenia jestem farmaceutką, pomagałam siostrze w odchowaniu 2-ki dzieci i szwagierce przy synusiu... a teraz sama czekam, aż poznam "mieszkańca mojego brzuszka".
    Gdy trzy tygodnie po ślubie dowiedzialam się, że po serduchem mam cudowny prezent nocy poślubnej nie mogłam uwieżyć i zatrzymać lez szczęścia... Ale już po kilku tygodniach dopadla mnie panika, że ja przecież nic nie wiem!!!
    Początkowo molestowałam siostrę, mamę i koleżanki, które już urodziły, ale one już nie pamiętały co i kiedy czuły!
    Do forów podchodziłam sceptycznie. Bo przecież przypadkowa mieszanka kobitek, każda z "innego domu", o innych oczekiwaniach i odczuciach ... i co często widać po burzliwych postach - innym zdaniu co jest normalne a co nie!
    Ale teraz nie wyobrazam sobie dnia bez "moich Mamusiek" z forum Przeciez wszystkie jesteśmy w podobnym momencie "hodowli brzuszków". Wspieramy się wzajemnie i porównujemy co czujemy, a ponad to wszystkie chcemy rozmawiać tylko o naszych dzidzkach To cudowne, że dziewczyny potrafią mobilizować, aby wstać i działać, ale również wspierają, gdy trzeba poleżeć. A moja siostra sama chce zarejestrować się na "moje forum", by podziękować dziewczynom, że w końcu jej odpuściłam milona pytań
    Dlatego polecam gorąco wszystkim oczekującym mamom zapisanie się do grupy mam. To naprawdę wspaniałe źródło informacji i wsparcia... I choć czasem nie ze wszystkim się zgadzam, to przynajmniej mogę poznać inny punkt widzenia i mam o czym porozmawiać z lekarzem!

Pozdrwaiam wszystkie Mamusie i zyczę szczęśliwego rozwiązania i cudownych chwil z maleństwami.
    Nator1
    Kacperek 11.III.2009 godz.11:00 2980g 56cm szczęścia

Majka 21.VIII.2012 godz.8:30 2940g 50cm słodyczy
  •    

Super to napisałaś!!!!

Skomentuj