Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem z wyborem lodówki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Problem z wyborem lodówki

    Witam.
    Wraz z mężem idziemy w końcu na swoje i jesteśmy aktualnie na etapie urządzania mieszkania. Przymierzamy się obecnie kupienia lodówki. Normalnie wybór byłby jednogłośny i padłby na lodówkę Boscha, gdyby nie kilka opinii na temat tej marki na różnych forach i w sklepach. Ponoć Bosch leci teraz w kulki i jedzie na marce montując stalowe skraplacze zamiast miedzianych. Od razu zaznaczę, że nie znam się na budowie sprzętu AGD/ RTV więc dokładnie nie wiem o co chodzi, ale podobno jest to zabójstwo dla lodówki. Podeszłam do pobliskiego sklepu i facet wciskał mi, że Bosch jest be, a prym w sprzęcie AGD wiedzie teraz Samsung i LG. Podobno warto też kupić lodówki Liebherr. Proszę o radę, jakie lodówki są obecnie najlepsze? Którą warto kupić?
    Wymagania:
    - do +/- 2000zł
    - wysokość minimum 180cm
    - szerokość min. 60cm (niby standard, ale większa też może być)
    Czy zatem możecie polecić mi któryś tych modeli:
    http://www.saturn.pl/lodowki-i-zamra...lnikiem-u-dolu

    Ponadto bajery typu jakieś programatory, specjalne półki na butelki itp. są mi zbędne, więc jeśli ma to zawyżać cenę, to podziękuję. Nie bardzo wiem co to ten No frost, powłoki antybakteryjne itp. Da się bez tego żyć, prawda?
    Kolor może być każdy, chociaż te białe i tak są najtańsze.
    Nie musi być super cicha, więc można to brać pod uwagę na końcu- mamy jakąś ruską lodówę, więc nic jej nie przebije z głośnością
  •    
       

    #2
    Odp: Problem z wyborem lodówki

    Jeśli chodzi o dobre i tanie lodówki to mogę polecić firmę LG sama nie miałam zbyt dużego budżetu dlatego padło właśnie na tego producenta, bo mimo nie zbyt wysokiej ceny moja lodówka ma całkiem sporo funkcji takich jak total no frost, równomierne rozprowadzenie powietrza i wiele innych.