Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

prezent na gwiazdke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    prezent na gwiazdke

    witam,czy macie drogie mamy pomysl co kupic partnerowi na gwiazdke? ja nie mam pomyslu,prosze o pomoc.
  •    
       

    #2
    To nie takie proste doradzic prezent dla kogos kogo sie nie zna ,ale moze cos z uniwersalnych np plyta z ulubiona muzyka ,filmem ,jakas nowosc wydawnicza lub ulubione perfumy

    I jeszcze przyszlo mi do glowy jedno - jesli lubi kawe zrob Mu kubek z fotka Waszej Dzidzi
    Last edited by iwona_be; 24-11-2008, 15:33.

    Skomentuj


      #3
      Kubek jest świetnym pomysłem Zrobiłam taki na
      Dzień Ojca, aż się łzy pokazały w oczach męża - taki był
      wzruszony.Teraz z niczego innego nie pije.

      A my w tym roku kupujemy sobie wspólny prezent, tylko jeszcze
      się nie zdecydowaliśmy konkretnie.

      Skomentuj


        #4
        a moze bielizna wiadomo jak to u facetow kilka par majtek i skarpetki, a przeciez teraz jest5 taki fajny wybor.
        PAULINKA 31.8.2003
        VICTORIA 20.5.2008

        12.1.2009r raczkowanie
        13.1.2009 pozegnanie cycunia
        16.1.2009 samodzielne siadanie

        Skomentuj


          #5
          kubek bardzo mi sie podoba-super.

          Skomentuj


            #6
            ja kupię jakieś fajne perfumy

            Skomentuj


              #7
              Napisane przez patiew Pokaż wiadomość
              kubek bardzo mi sie podoba-super.
              Mi tez sie ten pomysl podoba i juz od jakiegos czasu staram sie taki zrobi ale zawsze brak czasu jednak polecam poszukania ofert na allegro bo sa i tansze i mniej czasu ich szukanie zajmuje

              Skomentuj

              •    
                   

                #8
                ja chce kupic perfumy Drakkar Noir , ale nie wiem czy uda mi sie tyle zaskorniakow uzbierac;( a jak nie to cos jeszcze wymysle , chyba ze wygram w totka to Volvo

                a co do kubkow to empikfoto oferuje, jakie ceny w porownaniu do innych nie wiem, ale robimy prezent z tamtad dla dziadkow gabrysia - kalendarz ze zdjeciami wnuczka

                Skomentuj


                  #9
                  pieczulka my też zamówiliśmy kalendarz ze zdjęciami Julka, jako
                  prezent dla dziadków Chyba się popularny ten prezent zrobił
                  Ja już mam prezenty pokupowane, jeszcze tylko pozostaliśmy my
                  ale nie wiemy co sobie kupić, może kamerę ??

                  Skomentuj


                    #10
                    oj kamera fajna sprawa, my narazie mamy od tescia pozyczona coprawda taki starszy model ale kupilismy nagrywarke dvd i jest ok wszystko mozna zarchiwizowac i rozeslac. tylko ci podpowiem zebyscie jezeli juz brali albo z twardym dyskiem(HDD) albo z kasetkami malymi bo takie co nagrywaja odrazu na dvd czasem nie finalizuja(tak znajomy znajomego stracil czesc wycieczki z egiptu)

                    a te kalendarze poprostu sa bajeranckie

                    Skomentuj

                    •    
                         

                      #11
                      Napisane przez colleen Pokaż wiadomość
                      pieczulka ale nie wiemy co sobie kupić, może kamerę ??
                      Tak, kamera przyda się do zabaw we dwoje

                      Skomentuj


                        #12
                        A ja kupię klucze kastora...wiem,że każdy facet,nawet intelektualista, marzy o własnym zestawie narzędzi.A kastor jest rewelacją za w sumie niewielkie pieniądze

                        Skomentuj


                          #13
                          ja zamówiłam kubek ze zdjeciem Marysi i mojego meza i jeszcze z napisem najlepszy tata na swiecie, mam nadzieje ze sie ucieszy. z tymi kalendarzami tez fajna sprawa.




                          Skomentuj


                            #14
                            Jeszcze o tym nie myślałam...włąściwie to chyba już czas, co

                            Skomentuj


                              #15
                              Właśnie najczęściej odkłada się zakupy prezentów gwiazdkowych, bo jeszcze jest czas, a potem człowiek kupuje coś na szybko. I nie zawsze się trafia... Ja to sobie obiecuję co roku, że wcześniej już będę coś miała i oczywiście wcale tak nie robię

                              Skomentuj

                                     
                              Working...
                              X