Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

nasze brzuszki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    nasze brzuszki

    hej dziewczyny, a może pochwalimy się swoimi brzuszkami, jakie miałysmy lub jeszcze mamy

    to ja w dniu terminu obwód 120cm ciężko było w brzuszku synek niestety zdjecia z córcia w brzuszku nie dam, bo mam na twardzielu ze starego kompa, ale niedlugo bedziemy zawartość przenosić, więc wrzucę
    101_0495.jpg
    Last edited by ja-mamusia; 08-02-2011, 23:11.


    ELENA ZUZANNA ur.12.09.2008r godz. 07:00 mierzyła 56cm ważyła 3660g




    IGOR SEBASTIAN ur.16.06.2010r godz. 06:10 mierzył 59cm ważył 4350g



    ---------------------------------------------------

    Moderator działów: Walentynki / Dzień Babci i Dziadka / Czekając na dziecko, ciąża poród /

    #2
    Odp: nasze brzuszki

    to ja tez sie swoim pochwale, 26 tydzien i 2 dni jeszcze 3 miesiace mi zostaly
    Attached Files

    Skomentuj


      #3
      Odp: nasze brzuszki

      jak na 6-ty miesiac to nieduzy ten brzuszek


      ELENA ZUZANNA ur.12.09.2008r godz. 07:00 mierzyła 56cm ważyła 3660g




      IGOR SEBASTIAN ur.16.06.2010r godz. 06:10 mierzył 59cm ważył 4350g



      ---------------------------------------------------

      Moderator działów: Walentynki / Dzień Babci i Dziadka / Czekając na dziecko, ciąża poród /

      Skomentuj


        #4
        Odp: nasze brzuszki

        I narazie sie nic nie zmienia ale 8kg na plusie juz mam jeszcze 3 miesiace wiec napewno znaaacznie podrosnie

        Skomentuj

               
        Working...
        X