Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jak to jest być nauczycielem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Jak to jest być nauczycielem

    Od dziecka marzyłam żeby zostać nauczycielem. Niestety tak się złożyło że wybrałam inny zawód ale ciągle żałuję że nie zostałam nauczycielem. I chciałabym się dowiedzieć jak to jest być nauczycielem tak naprawdę (plusy i minusy) tej pracy i czy łatwo jest znaleźć prace. Rozważam wszystkie za i przeciw ponieważ myślę nad studiami podyplomowymi z pedagogiki.
    Będę wdzięczna za wszelkie spostrzeżenia i porady.
    http://forum.mamotoja.pl/
  •    
       

    #2
    Odp: Jak to jest być nauczycielem

    Ja jestem z wykształcenia nauczycielem i pracy nie umiem znaleźć, przynajmniej w moim rejonie. Wszystko w szkołach obsadzone po znajomości. Wszystko zależy od tego czego chcesz uczyć i jakie dzieci. Mam znajomą, która pracuje w przedszkolu, a jedna w klasach 1-3. Ich opinie są różne

    Skomentuj


      #3
      Odp: Jak to jest być nauczycielem

      Wiesz oczywiście,ze wystarczy zrobić kurs pedagogiczny? NIe musisz od razu robić sobie studiów podyplomowych z pedagogiki...

      Masz tam obecnie opisane dokładnie jak zostać nauczcielem. Ministerstwo Edukacji podaje,ze trzeba wyrobić sobie ten kurs. Nie jest krótki bo trwa ponad 270 godzin ale i tak jest to krócej niż chodzenie rok czy dwa lata na podyplomówkę. Musisz się również zastanowić czy będziesz dobrym nauczycielem. NIe każdy będzie się do tego nadawal. Trzeba mieć powołanie.

      Skomentuj


        #4
        Odp: Jak to jest być nauczycielem

        Napisane przez jmalinowska Pokaż wiadomość
        . Musisz się również zastanowić czy będziesz dobrym nauczycielem. NIe każdy będzie się do tego nadawal. Trzeba mieć powołanie.
        Zgadzam się

        Skomentuj


          #5
          Odp: Jak to jest być nauczycielem

          Jest trudno i pięknie zarazem. Ja, mimo, że... nie zamieniłabym się na inny zawód.