Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Gdzie na kurs fryzjerski

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Gdzie na kurs fryzjerski

    Witam was otrzymałam ciekawą ofertę pracy w salonie fryzjerskim, jestem po szkole zawodowej z tego kierunku, ale czuję że muszę się jeszcze podszkolić w tym zakresie. Pomóżcie mi i doradźcie gdzie można taki kurs zrobić. Najlepiej gdzieś na pomorzu.
  •    
       

    #2
    Odp: Gdzie na kurs fryzjerski

    Hejka . Zgadzam się z Martunią, że w Pruszczu Gdańskim super uczą. sama tam się uczyłam kursów fryzjerstwa
    Last edited by Redakcja_MamoToJa.pl; 14-05-2014, 14:25.

    Skomentuj


      #3
      Odp: Gdzie na kurs fryzjerski

      moze trzeba popytac w urzedzie pracy?? tam co jakis czas sa zapisay na rozne kursy i szkolenia

      Skomentuj


        #4
        Odp: Gdzie na kurs fryzjerski

        http://www.*****************************************.pl/...zet-fryzjerski - start w tym temacie jest trudny, zobacz listę sprzętu, ale trzeba od samego początku sensownie zainwestować, bo jednak jakość wyposażenia przekłada się później na zainteresowanie usługami. Jeśli już płacimy to chcemy dostać jakościową usługę.

        Skomentuj


          #5
          Odp: Gdzie na kurs fryzjerski

          Kurs fryzjerski może zostać sfinansowany w urzędzie pracy, dodatkowo możesz za ten okres dostać stypendium szkoleniowe. Warto spróbować, bo po takim kursie na pewno łatwiej będzie o pracę w zawodzie fryzjera.

          Skomentuj


            #6
            Odp: Gdzie na kurs fryzjerski

            Zawodowe szkolenia w beauty lux zrobisz z UP. To na kosmetyczka, ale bardzo perspektywiczny temat, który powinien pozwolić ci nawet znaleźć klientki na własną rękę - działaj. Tam masz małe grupy, dobre kosmetyki, długi program - temat do ogarnięcia

            Skomentuj


              #7
              Odp: Gdzie na kurs fryzjerski