Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

zioła na dobre trawienie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    zioła na dobre trawienie

    Witam, zamówiłam już sobie mieszankę ziół na dobre trawienie za strony Baby&Mama Med:
    http://sklep.babyandmamamed.com/mies...obre-trawienie

    Tylko mam cały czas wątpliwości, jestem teraz w 11tc, lekarz prowadzący zalecił mi, że mogę je pić od 12 tc ale jakoś nie przekonują mnie takie rzeczy. Zastanawiam się czy to w jakimś stopniu nie może zagrozić dziecku. Niby w mieszance są same naturalne składniki, a nie granulaty i jest napisane "dawkowanie" ale jakoś mam dystans.

    Bardzo proszę o poradę czy to może mieć jakieś skutki uboczne czy jak będę stosowała się do zaleceń na opakowaniu to będzie dobrze i ulży mi w moich problemach trawiennych w trakcie ciąży ?

  •    
       

    #2
    Odp: zioła na dobre trawienie

    Ja stosowałam te zioła, ale zupełnie oddzielnie. Tzn. raz sobie zaparzyłam rumianek, raz miętę... Z ziołami też nie należy przesadzać, więc tak zdecydowałam. I też pomagały, a skutków ubocznych żadnych.

    Skomentuj


      #3
      Odp: zioła na dobre trawienie

      no właśnie wiem, że lepiej być ostrożnym, ale już zamówiłam. Zdecydowałam się jednak na szczęśliwa ciąża bo to jeszcze dodaje trochę energii.

      NO nic przetestuje i zobaczę co z tego wyjdzie

      Skomentuj


        #4
        Odp: zioła na dobre trawienie

        Klasyka w tej dziedzinie to siemię lniane. Trzeba je namoczyć na noc i wypić rano na czczo. Możesz też przygotować mieszankę z siemienia lnianego, rdestu ptasiego, kolendry, korzenia lukrecji, paprotki zwyczajnej i siemienia konopnego (w równych proporcjach). Łyżkę mieszanki zalej na noc szklanką letniej wody i wypij rano na czczo.

        Skomentuj


          #5
          Odp: zioła na dobre trawienie