Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

studia, co myslicie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    studia, co myslicie?

    według mnie każdy powinien robić to, co lubi. Ja studiuję spa&wellness bo to lubię i lubiłam od zawsze. Uczę się, nabieram wprawy i praktyki a póxniej otworzę własny biznes. To popularne wśród ludzi(coraz bardziej) więc chyba nie będę narzekała na brak zajęcia. Wiadomo, że początki będą trudne, reklama, pozyskanie zadowolonych klientów. Później już pójdzie.
    Last edited by Redakcja_MamoToJa.pl; 30-05-2014, 16:55.
  •    
       

    #2
    Odp: studia, co myslicie?

    To fakt. Najgorzej jest na początku. Ogólnie trzeba studiować to co się lubi i z czym wiąże się przyszłość.

    Skomentuj


      #3
      Odp: studia, co myslicie?

      Też myślę, że trzeba brać pod uwagę swoje zainteresowania jednak w dzisiejszych realiach mnóstwo ludzi pracuje w innym fachu

      Skomentuj


        #4
        Odp: studia, co myslicie?

        Napisane przez katarzynakil Pokaż wiadomość
        Też myślę, że trzeba brać pod uwagę swoje zainteresowania jednak w dzisiejszych realiach mnóstwo ludzi pracuje w innym fachu
        Tak to skro zainteresowania trzeba brać to co mają mówić ludzie po np. humanistycznych kierunkach. Bydgoskie i toruńskie szkoły wyższe ostatnio chyba na terenie Polski się w tych kierunkach specjalizują i co? Masa ludzi kończy te kierunki (zgodne z zainteresowaniem?) a pracy nie ma. Trzba sobie odpowiedzieć na pytanie po co idę na studia? Dla realizacji własnych pasji? czy żeby dobrze zarabiać jeśli to drugie, to trzeba bardzo często rezygnować z tego co się lubi na rzecz tego po czym mamy szanse, na dobrą pracę, jeśli ludzie tego nie zrozumieją, to niech nie narzekają, że mają studia, a nie mają pracy.
        Last edited by Redakcja_MamoToJa.pl; 30-05-2014, 16:56.

        Skomentuj


          #5
          Odp: studia, co myslicie?