Wróć   Forum Mamotoja.pl > Przeszukaj Forum
Zarejestruj się FAQ Użytkownicy Grupy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz fora jako przeczytane

Pokaż wyniki 1 do 17 z 17
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: wiosenka26
Forum: Rozrywka, pogaduchy 29-03-2011, 11:47
Odpowiedzi: 149
Odwiedziny: 41 001
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Jakie buty na wiosnę?

Hmmm... nikt nie odpowiada. My tez wlasnie szukamy pierwszych bucikow dla naszej malej, co by w spacerowce ladnie wygladala :)
Forum: Rozrywka, pogaduchy 28-03-2011, 10:00
Odpowiedzi: 141
Odwiedziny: 19 444
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Wiecej sportu - wątek wsparcia

Hej dziewczyny, ja przez weekend tez nie zrobilam wiele... I zjadlam 2 kawalki sernika.. Ech... Ale za to jaki byl pyszny :) Jedyne co zrobilam, to bylam na spacerze (ale autem, wiec nie wiem, czy to...
Forum: Co w trawie piszczy? 25-03-2011, 15:17
Odpowiedzi: 29
Odwiedziny: 5 230
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Pogryzione dziecko

Dokladnie, zgadzam sie z Toba. Nie ryzykowalabym nawet zadrapania mojego dziecka...Trudno (http://www.s-klub.pl/) przewidziec reakcje psa w niektorych sytuacjach.
Forum: Zielono mi 25-03-2011, 12:54
Odpowiedzi: 16
Odwiedziny: 8 277
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Jakie kwiaty na nasłonieczniony balkon?

O dziekuje isia, na pewno skorzystam z Twoich rad :) Wlasnie googluje podane przez ciebie nazwy roslinek :) Ales wyczerpujaco wszystko opisala :) Dzeiki i pozdrawiam :)
Forum: Rozrywka, pogaduchy 25-03-2011, 12:51
Odpowiedzi: 141
Odwiedziny: 19 444
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Wiecej sportu - wątek wsparcia

Boze diewczyny dzieki, ja poczytalam wasze posty stwierdzialam, ze bire sie za siebie, wczoraj biegalam, nie powiem, zeby bylo to moje ulubione zajecie :D, ale dalam rade, dzis ide na basen...
Forum: Testujemy! 24-03-2011, 11:41
Odpowiedzi: 11
Odwiedziny: 2 456
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Muzyczny chodzik-czy warto taki mieć?

Ja tez zgadzam sie z opinia, ze nie warto przyspieszac natury, dzciecko samo zacznie chodzoic i swietnie sobie poradzi samemu (no moze prz odrobinie pomocy ze strony rodzica.. ;) )A takie zabawaki,...
Forum: Rozrywka, pogaduchy 23-03-2011, 11:49
Odpowiedzi: 141
Odwiedziny: 19 444
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Wiecej sportu - wątek wsparcia

a ja chce sie zmotywowac do joggingu... znaczy normalnego biegania... No la enie wiem czy mi sie uda. Niby pogoda ladna, pobigac 15 minut moizna, ale jak ciezko sie zabrac... :rolleyes:
Forum: Co w trawie piszczy? 23-03-2011, 11:40
Odpowiedzi: 29
Odwiedziny: 5 230
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Pogryzione dziecko

Mi sie wydaje, ze ludzie czasem zapominaja, ze psy to jednak tylko zwierzeta. Nie mowie tutaj, ze nie sa madre, ze nie maja uczuc itp., ale to jednak dzikie zwierzeta, ktore maja swoj instynkt, nawet...
Forum: Kosmetyki dla mamy 21-03-2011, 12:16
Odpowiedzi: 103
Odwiedziny: 36 811
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Perfumy damskie

tez uwielbiam ten zapach... Cale kolekcje DKN sa moimi (http://www.s-klub.pl/) zapachami :)
Forum: Praca 21-03-2011, 11:44
Odpowiedzi: 133
Odwiedziny: 45 234
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Praca w domu

Mysle, ze zarobic sie na tym nie da, ale jesli sprawia ci to radosc, to czemu nie. Zauwazylam ,ze ostatnio rynek (http://www.s-klub.pl/) zapelniony rekodzilenictwem... Pewnie niedlugo to sie przeje...
Forum: Zielono mi 18-03-2011, 12:19
Odpowiedzi: 16
Odwiedziny: 8 277
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Jakie kwiaty na nasłonieczniony balkon?

ja tez mam barzo nasloneczniony balkon i chcialabym posadzic w tym roku cos innego, niz pelargonie... Polecicie cos?
Forum: Praca 17-03-2011, 11:29
Odpowiedzi: 133
Odwiedziny: 45 234
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Praca w domu

ja prowadze swoje biuro rachunkowe i tez jestem mama. Praca w (http://www.s-klub.pl/) domu to swietne rozwiazanie
Forum: Rozrywka, pogaduchy 17-03-2011, 11:27
Odpowiedzi: 149
Odwiedziny: 41 001
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Jakie buty na wiosnę?

Nie lubie kolorowych butow, ale wydaje mi sie, ze jak juz to tylko BALERINY! Uwielbiam (http://www.s-klub.pl/) je!!:)
Forum: Rozrywka, pogaduchy 17-03-2011, 11:25
Odpowiedzi: 337
Odwiedziny: 32 478
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Ja chcę już wiosny. A wy?

Ja tez chce juz wiosny... dlatego taki nic :) Juz ostatnio myslalam, ze jest blisko... Bylo tak cieplutko i milo... A dzis znow jednak kurtka zimowa wrocila do laski :( Do kitu z ta pogoda... Wiosna...
Forum: Rozrywka, pogaduchy 16-03-2011, 12:09
Odpowiedzi: 35
Odwiedziny: 9 432
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Chodzicie w szortach?

Baaardzo mi sie to podoba... sczegolnie do balerinke... niestety nie na moje grubasne nogi (http://www.s-klub.pl/) :(
Forum: Bazar informacji 16-03-2011, 12:07
Odpowiedzi: 42
Odwiedziny: 11 333
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Kościół- śmiech i żal

Nie chce bronic Kosciola, ale nie rozumiem tez, jak jak ludzi (http://www.s-klub.pl/) latwo generalizuja: ksiaza=kosciol. Ksieza to nie kosciol!!! kosciol to ludzie, wierni, nie ksieza. Ksieza sa...
Forum: Rozrywka, pogaduchy 15-03-2011, 12:25
Odpowiedzi: 337
Odwiedziny: 32 478
Zamieszczone przez wiosenka26
Odp: Ja chcę już wiosny. A wy?

A ja juz widzialam dzis pierwsze krokusy nieporadnie wystajace zza zaschnietych galezi :) Cudnie! :) Taka mala rzecz (http://www.s-klub.pl/), a jak cieszy :)
Pokaż wyniki 1 do 17 z 17

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:40.


Redakcja | Reklama | Regulamin | Polityka Prywatności
Copyrights 2010 Edipresse Polska S.A.
Dalsze rozpowszechnianie tekstów, zdjęć i materiałów wideo opublikowanych w serwisie w całości lub w części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.