Wróć   Forum Mamotoja.pl > Przeszukaj Forum
Zarejestruj się FAQ Użytkownicy Grupy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz fora jako przeczytane

Pokaż wyniki 1 do 10 z 10
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: nisiaaa87
Forum: Ciąża i poród 18-11-2008, 18:49
Odpowiedzi: 83
Odwiedziny: 19 702
Zamieszczone przez nisiaaa87
Boshe... no to fakt... przezylas koszmar!!!...

Boshe... no to fakt... przezylas koszmar!!! Wspolczuje... :(
nie mysl o TYM CO BYLO... mysl o dzidzi ze juz jest wszystko O.K
Głowa do gtory :)
Forum: Ciąża i poród 18-11-2008, 17:49
Odpowiedzi: 70
Odwiedziny: 51 339
Zamieszczone przez nisiaaa87
a moj synus urodzil sie 11 dni po terminie i...

a moj synus urodzil sie 11 dni po terminie i pewnie nie wyszedlby gdyby nie to ze lekarz przebil; mi pecherz płodowy :)
Forum: Ciąża i poród 18-11-2008, 17:46
Odpowiedzi: 83
Odwiedziny: 19 702
Zamieszczone przez nisiaaa87
moje łożysko wyszło poprzez nacisniecie przez...

moje łożysko wyszło poprzez nacisniecie przez polozna mojego juz mniejszego brzuszka. nawet zapytalam czy pomoc cos im przy jego urodzeniu... powiedzialy ze niee... dadza sobie rade :) wiec nie ma...
Forum: Rozrywka, pogaduchy, wiadomości 13-11-2008, 08:42
Odpowiedzi: 87
Odwiedziny: 8 670
Zamieszczone przez nisiaaa87
16. Nisiaaa :D

16. Nisiaaa :D
Forum: Ciąża i poród 12-11-2008, 18:50
Odpowiedzi: 926
Odwiedziny: 208 694
Zamieszczone przez nisiaaa87
mi ok 17:30 lekarz przebił pęcherz płodowy, i...

mi ok 17:30 lekarz przebił pęcherz płodowy, i wtedy skurcze sie zaczeły.. i nie powiem bo dosc bolesne o 19 byly masakra tragiczne a dopiero o 2:20 urodzilam... nie chce tego kolejny raz przezywac......
Forum: Zdrowie i pielęgnacja dziecka 31-10-2008, 22:12
Odpowiedzi: 197
Odwiedziny: 33 104
Zamieszczone przez nisiaaa87
ja równiez nie oblizuje, słyszalam ze oblizujac...

ja równiez nie oblizuje, słyszalam ze oblizujac smoczek przenosimy pruchnice z wlasnej jamy ustnej... nie wiem czy to prada ale jak to sie mowi "przezorny zawsze ubez[pieczonyy" :)
Forum: Niemowlę, karmienie noworodka 31-10-2008, 22:01
Odpowiedzi: 14 146
Odwiedziny: 1 027 514
Zamieszczone przez nisiaaa87
o a to mój synuś :) Oliverek :)

o a to mój synuś :) Oliverek :)
Forum: Niemowlę, karmienie noworodka 31-10-2008, 21:45
Odpowiedzi: 14 146
Odwiedziny: 1 027 514
Zamieszczone przez nisiaaa87
ok :) dziie kuje postaram sie włożyc :) bede...

ok :) dziie kuje postaram sie włożyc :) bede postepowac wedlug instrukcji :)
Forum: Niemowlę, karmienie noworodka 31-10-2008, 21:39
Odpowiedzi: 14 146
Odwiedziny: 1 027 514
Zamieszczone przez nisiaaa87
dziekuje za miłe przyjęciev :) Z małego Oliverka...

dziekuje za miłe przyjęciev :) Z małego Oliverka sie mały cwaniak robi :)
nie wiem gdzie sie zdjecie tru wkłada. mpoze ktos mi pomoze :) z gory dziekuje
Forum: Niemowlę, karmienie noworodka 30-10-2008, 21:25
Odpowiedzi: 14 146
Odwiedziny: 1 027 514
Zamieszczone przez nisiaaa87
no to i ja tzn MY wkraczamy do WASZEJ grupki...

no to i ja tzn MY wkraczamy do WASZEJ grupki Olivierek urodził się 06.października 2008r :) wiec jesteśmy świeżaki
jak na razie nie sprawia większych kłopotów ale obawiam się ze najgorsze jeszcze...
Pokaż wyniki 1 do 10 z 10

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:57.


Redakcja | Reklama | Regulamin | Polityka Prywatności
Copyrights 2010 Edipresse Polska S.A.
Dalsze rozpowszechnianie tekstów, zdjęć i materiałów wideo opublikowanych w serwisie w całości lub w części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.