Forum Mamotoja.pl

Forum Mamotoja.pl (http://forum.mamotoja.pl/index.php)
-   Praca, Prawo, Biznes (http://forum.mamotoja.pl/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Ubezpieczenie mieszkania (http://forum.mamotoja.pl/showthread.php?t=8299)

EmmyZ 01-12-2013 23:27

Ubezpieczenie mieszkania

Hej Kochane! Chciałabym Was się poradzić w jednej sprawie, otóż właśnie kupiłam mieszkanie, teraz pozostaje kwestia jego ubezpieczenia, chciałabym tym samym Was zapytać jakiego ubezpieczyciela mogłybyście polecić? Chodzi o to, żeby nie było z nim problemów w razie wystąpienia jakiejś szkody (żeby nie podciągał na siłę szkody pod wyłączenia z OWU) oraz żeby nie było ono zbyt drogie. porównałam sobie różnę oferty, ale mimo wszystko ciężko mi się na coś zdecydować, bo jestem szczerze mówiąc zielona... Dlatego nie ukrywam liczę na małą pomoc:)

monikadryl 03-12-2013 13:38

Odp: Ubezpieczenie mieszkania

Od lat opłacam ubezpieczenie w PZU. Kwota ubezpieczenia jest zależna głównie od kwoty na którą chcesz ubezpieczyć ruchomości (a więc sprzęt rtv, komputery i inne). Ja płacę ok 230 pln rok. Kwota ubezpieczenia (20 000) w zupełności wystarcza - bo przecież ścian nie wyniosą, a na sprzet wystarczy. Kosztowności żadnych w mieszkaniu nie trzymamy. Mam nadzieję że Ci pomogłam - jak coś to pisz.

Mol_Ag 09-12-2013 12:27

Ja szukam najlepszego i w sumie najtańszego ubezpieczenia mieszkania, na razie nie zdecydowałam się na nic konkretnego. Podobno warto iść do doradcy finansowego. Jak sądzicie warto iść?

Margerytka28 09-12-2013 15:20

u nas też PZU... klasycznie tak na wszelki wypadek

Valerydevil1260 24-04-2014 15:25

Cześć wszystkim:)
zdecydowanie warto kupić ubezpieczenie, nawet jakiekolwiek, najtańsze tak żeby mieć podstawowy zakres ubezpieczenia. Ubezpieczenie mieszkania jest stosunkowo tanie do szkód jakie mogą być

cwiklak 24-04-2014 20:07

Hej