Forum Mamotoja.pl

Forum Mamotoja.pl (http://forum.mamotoja.pl/index.php)
-   Mamy rodzące w 2015 roku (http://forum.mamotoja.pl/forumdisplay.php?f=649)
-   -   mamusie marcowe (http://forum.mamotoja.pl/showthread.php?t=9408)

ania-2301 16-10-2014 14:03

mamusie marcowe
 
Witam serdecznie wszystkie mamy rodzace w marcu. Moze uda nam sie stworzyć grupe i wspolnie w niej uczestniczyc, dzielac sie sie pytaniami, odpowiedziami, objawami, chwilami szczescia i smutku, wizytami u lekarzy itd. Po prostu wszystkim ;-).

Moj dzidzius ma sie urodzic 9 marca. Podajcie mamusie wasze daty narodzin, i moze znacie juz plec? :-)

norunia 20-10-2014 16:54

Odp: mamusie marcowe
 
Hej ;)
Ja mam termin na 24 marca. Jeszcze nie wiemy, czy nasz maluch to chłopak czy dziewczyna... ale nie możemy się już doczekać, aż się dowiemy! :D

ania-2301 24-10-2014 11:16

Odp: mamusie marcowe
 
A jak tam ogolne samopoczucie? Jakie masz objawy na prawie juz polowe ciazy ;-)?

norunia 24-10-2014 14:29

Odp: mamusie marcowe
 
Teraz zaczynam czuć się dobrze. Nie miałam mdłości, ale ciągle kręciło mi się w głowie i chciało spać, ale teraz jest lepiej. Nie śpię co prawda za dobrze w nocy. Jak już wstanę do toalety to 2-3 godziny leżę i nie mogę zasnąć. Poza tym mój brzuszek jest już dość spory (wszyscy się dziwią, że taki duży już urósł) i trochę zaczyna przeszkadzać, a ja zaczynam się dość szybko męczyć. Ale ogólnie czuję się dobrze :D

mikaa997 24-10-2014 14:45

Odp: mamusie marcowe
 
Cytat:

Napisał norunia (Post 347234)
Hej ;)
Ja mam termin na 24 marca. Jeszcze nie wiemy, czy nasz maluch to chłopak czy dziewczyna... ale nie możemy się już doczekać, aż się dowiemy! :D

To będzie szczęśliwa data :) Ja urodziłam właśnie 24.03 ubiegłego roku. Jejku dopiero co byłam w ciąży a tu już zaraz roczek minie ;)
Trzymam kciuki za wsze szczęśliwe rozwiązania ;)

ila32 26-10-2014 21:03

Odp: mamusie marcowe
 
Witam, ja mam termin na 16 marca:) i w poniedziałek poznałam juz płeć. I raczej będzie córcia:) Dodam ze druga. Mam 7 latke juz w domu.

norunia 28-10-2014 09:43

Odp: mamusie marcowe
 
Ja bardzo niecierpliwie czekam na usg 13.11, żeby się dowiedzieć co tam noszę :) Może to głupie, ale odkąd tylko się dowiedziałam o ciąży mam przeczucie, że będzie chłopak... Pewnie mina mi zrzednie jak się okaże dziewczynka, ale w gruncie rzeczy to nie ważne jaka płeć... już kocham to maleństwo :)

aniusia187 07-11-2014 14:15

Odp: mamusie marcowe
 
Ja mam termin na 12.03 - na 6 dni przed moimi urodzinami :)
Od ok. 18 tyg. wiem, że będzie chłopak, kręci się też mniej więcej o tego czasu.
Terz chyba czuje, że o nim pisze, bo wywija fikołki :D

ania-2301 08-11-2014 19:26

Odp: mamusie marcowe
 
Widze ze niektóre mamusie juz wiedza co tam w brzuszku siedzi. Ja tez bede dopiero wiedziala 13.11 o ile będzie chcialo pokazac co tam ma miedzy nozkami. A mamusie jest jesien.jakies dolegliwości zwiazane z przeziebieniem albo ogolnie jakies problemy zdrowotne? Ja niestety mam zastoj w.nerkach i antybiotyk musze.brac :-(

ania-2301 08-11-2014 19:29

Odp: mamusie marcowe
 
A ja wlasciwie tez czuje ze chlopak. Nawet nie bedac w ciazy tak myslalam ze bede miala chlopaka chociaż bardzo chcialam dziewczynke. Teraz mi bez roznicy, oby bylo zdrowe.:-)


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:12.